Електричне поле. Взаємодія заряджених тіл. Закон Кулона

Мета: ввести поняття електричного поля та показати реальність його існування, познайомити учнів із законом Кулона, розвивати логічне мислення учнів.

Тип уроку: комбінований урок.

Обладнання та наочність: плакат «Закон Кулона», портрет Кулона.

ХІД УРОКУ

І. Організаційний етап

ІІ. Актуалізація опорних знань та умінь

Запитання для фронтального опитування

·Що називають електричним зарядом?

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

План вивчення нової теми

·Електричне поле.

·Електростатика.

·Досліди Йоффе та Міллікена.

·Закон збереження електричного заряду.

·Межі застосування закону збереження електричного заряду.

·Точковий заряд.

·Закон Кулона.

·Межі застосування закону Кулона.

Опорний конспект

Електростатика— це розділ фізики, який вивчає нерухомі електричні заряди та їх взаємодію.

ІV. Закріплення нових знань та умінь

·Що називається електричним полем?

·Що називається електростатикою?

·Які результати дослідів Йоффе та Міллікена?

·Сформулюйте закон збереження електричного заряду.

·Які межі застосування закону збереження електричного заряду?

·Сформулюйте закон Кулона.

·Які межі застосування закону Кулона?

·Розв’язання задач

1.Знайдіть силу взаємодії двох точкових зарядів 10 та 20 мкКл, розташованих на відстані 20 см один від одного у вакуумі.

2.Чи може заряд тіла дорівнювати 2,5 · 10–19Кл?

3.Знайдіть загальну масу та заряд 300 електронів.

 

V. Підбиття підсумків уроку

 

VII. Домашнє завдання

Завдання за підручником. Вивчити § 2, 4.

Завдання за задачником. Розв’язати № 1.55, 1.72, 3.14, 3.17.

Додаткове завдання. Підготуйте інформацію про Ш. Кулона, М. Фарадея, А. Ф. Йоффе, Р. Міллікена.

 

 

Уроки на схожу тему:
Всього коментарів: 0
Имя *:
Email *:
Код *: