Надпровідність. Струм в металах

Мета: показати практичне застосування електролізу в техніці та промисловості; показати практичну значущість отриманих знань, розвивати інтерес до вивчення фізики.

Тип уроку: комбінований урок.

Обладнання та наочність: відеофільм про явище надпровідності та його технічне застосування.

 

ХІД УРОКУ

І. Організаційний етап

Аналіз контрольної роботи та тематичного оцінювання.

ІІ. Актуалізація опорних знань та умінь

Запитаннядля фронтального опитування

  • Наведіть приклади металів.
  • Яку будову має метал?
  • Як залежить опір металу від температури? Поясніть цю залежність.

 

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

План вивчення нової теми

  • Будова металу. Струм в металах.
  • Досліди Мандельштама й Папалексі, Стюарта та Толмена.
  • Залежність опору металів від температури.
  • Явище надпровідності. Застосування явища надпровідності.

Опорний конспект

 

Електричний струм у металах —являєсобою напрямлений рух вільних електронів.

 

 

ІV. Закріплення нових знань та умінь

  • Що називають струмом у металах?
  • Як змінюється опір металів залежно від температури?
  • Досліди яких вчених дозволили виявити природу електричного струму в металах? У чому полягає ідея цих дослідів?
  • Що називають явищем надпровідності?
  • Як застосовують явище надпровідності?

 

V. Підбиття підсумків уроку

 

VII.Домашнє завдання

Завдання за підручником.Вивчити § 18.

Завдання за задачником.Розв’язати № 11.43, 11.45.

Додаткове завдання.Підготуйте інформацію про Л. Мандельштама, М. Папалексі, Б. Стюарта, Р. Толмена, Г. Камерлінг–Оннеса.

 

Уроки на схожу тему:
Всього коментарів: 0
Имя *:
Email *:
Код *: