Розв’язання задач по темі: Електроліз

Мета: навчити учнів розв’язувати задачі, аналізувати фізичний зміст та грамотно їх оформлювати.

Тип уроку: урок формування навичок розв’язання задач.

Обладнання та наочність: картки або збірники із задачами.

ХІД УРОКУ

І. Організаційний етап

 

ІІ. Перевірка домашнього завдання

ІІІ. Актуалізація опорних знань та умінь

Запитаннядля фронтального опитування

  • Що називають струмом в електролітах?
  • Що називають струмом у металах?
  • Порівняйте залежність опору металів та електролітів від температури.
  • Як записують закон Фарадея для електролізу?
  • Поясніть фізичний смисл електрохімічного еквіваленту.
  • Що таке електрометалургія?
  • Що таке рафінування?
  • Що таке гальваностегія?
  • Що таке гальванопластика?

IV.Розв’язання задач

  • Електроліз у розчині з сіллю нікелю тривав протягом 30 хв. Яка маса нікелю виділилася на катоді, якщо сила струму протягом процесу електролізу складала 1,5 А?
  • Під час електролізу сталеву деталь площею 500 см2було вкрито шаром нікелю товщиною 50 мкм. Скільки часу тривав процес, якщо сила струму складала 10 А
  • Скільки електроенергії було витрачено для отримання 7 кг алюмінію, електроліз відбувався при напрузі 15 В?
  • При рафінуванні міді до електродів підведена напруга 10 В. Опір електроліту складає 0,5 Ом. Яка маса міді виділилася на катоді за 10 годин?
  • При електролізі розчину H2SO4потужність струму складає 37 Вт. Знайдіть опір електроліту, якщо за 50 хвилин на електроді виділилося 0,3 г H2.
  • Для сріблення ложок струм силою 1 А протягом 10 годин пропускали через розчин солі срібла. Катодом були 20 ложок, кожна з яких має поверхню площею 25 см2. Визначити товщину шару срібла на ложках.

 

V. Підбиття підсумків уроку

 

VI.Домашнє завдання

Завдання за підручником.Повторити § 19–20.

Завдання за задачником.Розв’язати № 11.41, 11.27.

Додаткове завдання.Доповніть інформацію про застосування електролізу. Зверніть увагу на роботи Б. С. Якобі.

 

Уроки на схожу тему:
Всього коментарів: 0
Имя *:
Email *:
Код *: