Узагальнення знань з тем: «Здоровий спосіб життя», «Життя і здоров’я людини»
Мета уроку: контроль і корекція рівня компетентності учнів з тем: «Здоровий спосіб життя», «Життя і здоров’я людини».
 
Обладнання:                                                                                                                           
 
Тип уроку: контроль і корекція знань.
 
n  1. Організаційний етап
 
n  2. Етап контролю знань
 
Тестове завдання для контролю знань (тест № 13, роздавальний матеріал).
 
Варіант 1
 
Позначте всі правильні відповіді
 
1.   Причини інфекційних захворювань:
 
А   темна і забруднена кімната;           
 
Б    переїдання;
 
В   комахи;
 
Г    хвора людина.
 
2.   Респіраторні захворювання:
 
А   СНІД;
 
Б    грип;  
 
В   туберкульоз;
 
Г    дизентерія.
 
3.   Кишкові інфекційні захворювання:
 
А   дифтерія;       
 
Б    сальмонельоз;          
 
В   дизентерія;
 
Г    грип.
 
4.   Гельмінтозні захворювання:
 
А   сальмонельоз;          
 
Б    аскаридоз;     
 
В   дизентерія;
 
Г    ентеробіоз.
 
5.   Складові здорового способу життя:
 
А   позитивний психологічний настрій;       
 
Б    раціональний добовий режим;      
 
В   малорухомий спосіб життя;
 
Г    незбалансоване харчування.
 
6.   Корисні звички:
 
А   виконання ранкової гігієнічної гімнастики;       
 
Б    спати допізна;          
 
В   гуляти допізна;
 
Г    дотримання розпорядку дня.
 
7.   Наслідки вживання алкоголю:
 
А   зміцнення імунітету;                      
 
Б    погані результати навчання;         
 
В   гарна пам’ять;
 
Г    хвора печінка.
 
8.   Для розвитку дитини корисні:
 
А   вживання солодких газованих напоїв;    
 
Б    прогулянки на свіжому повітрі;               
 
В   повноцінне харчування;
 
Г    фруктові компоти та соки.
 
9.   В екстремальних ситуаціях слід:
 
А   позбутися зайвих та небезпечних речей; 
 
Б    кричати;        
 
В   виконувати рекомендації відповідних служб;
 
Г    сховатися.
 
10. Причини дитячого травматизму:
 
А   незручне взуття на підборах;         
 
Б    веселий настрій;      
 
В   хуліганські вчинки;
 
Г    вживання алкогольних напоїв.
 
11. Під час проведення шкільних масових свят слід:
 
А   дотримуватися загальних правил техніки безпеки;       
 
Б    не залишати захід без дозволу старших;  
 
В   не приносити із собою зайвих речей;
 
Г    вживати алкогольні напої.
 
12. Способи оздоровлення:
 
А   ненормовані фізичні навантаження;        
 
Б    загартовування;       
 
В   активний руховий режим;
 
Г    нормовані фізичні навантаження.
 
Варіант 2
 
Позначте всі правильні відповіді
 
1.   До профілактики респіраторних захворювань належить:
 
А   щеплення;     
 
Б    ізоляція хворих;       
 
В   миття рук;
 
Г    прикривання рота носовою хусткою при чханні та кашлі.
 
2.   Я не захворію на інфекційні кишкові та гельмінтозні захворювання, оскільки:
 
А   їм добре і своєчасно;           
 
Б    мию руки з милом після туалету; 
 
В   захищаю продукти харчування від мух;
 
Г    мию овочі та фрукти теплою водою.
 
3.   Заходи профілактики при епідемії грипу:
 
А   ізоляція хворих;
 
Б    відвідування хворих;
 
В   використання марлевої пов’язки;
 
Г    прикривання рота носовою хусткою при чханні та кашлі.
 
4.   Щоб викликати «швидку допомогу», слід зателефонувати:
 
А   101;    
 
Б    102;    
 
В   103;
 
Г    104.
 
5.   Правильна поведінка при захворюванні:
 
А   перебувати вдома;   
 
Б    гуляти з друзями;    
 
В   гуляти самому;
 
Г    збільшити фізичне навантаження.
 
 
 
6.   Ліки слід приймати:
 
А   за настроєм;  
 
Б    за призначенням лікаря;     
 
В   за інформацією з Інтернету;
 
Г    за порадою друзів.
 
7.   Причини травматизму на новорічних святах:
 
А   візит гостей; 
 
Б    святковий настрій;  
 
В   використання вибухонебезпечних предметів;
 
Г    вживання алкогольних напоїв.
 
8.   Причини травматизму на спортивних змаганнях:
 
А   погано підібране спортивне взуття та одяг;        
 
Б    несприятливі погодні умови;        
 
В   виконання складних вправ без страховки;
 
Г    дотримання правил безпеки.
 
9.   Наслідки куріння:
 
А   гарний стан ротової порожнини; 
 
Б    укріплення здоров’я;          
 
В   хворі легені;
 
Г    погіршення імунітету.
 
10. Для розвитку дитини корисні:
 
А   вживання жирної та солодкої їжі; 
 
Б    спорт та фізична праця;      
 
В   повноцінне харчування;
 
Г    харчування у фаст-фудах.
 
11. На шкільній перерві можна:
 
А   гратися ліхтариком;
 
Б    розводити відкритий вогонь;        
 
В   без дозволу вчителя включати електроприлади;
 
Г    гратися з вогнегасником.
 
12. Евакуація з приміщення — це:
 
А   екстрена дія при наявності небезпеки;    
 
Б    розважальний захід на уроці;        
 
В   необов’язкова дія;
 
Г    дії згідно з планом евакуації.
 
Відповіді. 
Варіант 1: 1 а, г; 2 б, в; 3 б, в; 4 а, б, г; 5 а, б; 6 а, г; 7 б, г; 8 б, в, г; 9 а, в; 10 а, в, г; 11 а, б, в; 12 б, в, г.
Варіант 2: 1 б, в, г; 2 б, в, г; 3 а, в, г; 4 в; 5 а; 6 б; 7 в, г; 8 а, б, в; 9 в, г; 10 б, в; 11 а; 12 а, г.
 
n  3. Корекція знань
 
Самоперевірка або взаємоперевірка тестових завдань.
 
n  4. Підбиття підсумків уроку
 
n  5. Індивідуальне домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання

Уроки на схожу тему:
Всього коментарів: 0
Имя *:
Email *:
Код *: